  • Data: 2022-12-02 12:23:14
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2022 o 11:51, J.F pisze:

    > I nikt by sie tym nie przejmowal, gdyby jakas moda nie przyszla z
    > zachodu :-)
    > Byc moze zawinili tez nieco tlumacze, ktorzy Murzyna tlumaczyli na
    > Negro.

    Czyli dalej podstawa jest socjologiczno polityczna a nie naukowa. W
    sumie czego się spodziewać po agendzie ONZ. Dziwi tylko, że jak ktoś
    głośno o tym powie to szur:P

    > - 100 lat za Murzynami ... no i tu nie wiem - traktujemy Murzynow
    > jako przyklad zacofania, czy wrecz odwrotnie - podkreslamy, ze sa
    > lepsi od nas ... w niektorych sprawach :-)

    No właśnie;)

    > Wsrod rednecków? Czy moze blacknecków? :-)

    Prawdę mówiąc w ciemno zakładam, że autorzy tej zmiany byli... biali;)

    > No ale cos tam sie chyba jednak w miare naukowo starają zalatwic.

    Zawsze jak onz coś próbuje załatwić, to wychodzi na odwrót;) A jakby się
    do czegoś rzeczywiście mieli przydać, to nie mogą, bo stali członkowie
    zgłoszą weto:P

    > A chocby przez to, ze politykow duzo, to nauka moze decydowac.

    Tak zadecydowała, że decyzje w czasie kowida jak się okazało były
    polityczne.

    > W sprawie Covida bylo na początku troche miotania, ale w sumie - nowa
    > choroba.

    No ale jak to - naukowcy się wypowiadali - nie mieli naukowych podstaw?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!