  • Data: 2011-02-13 10:54:57
    Temat: Re: n-ka uciążliwe faktury na ekranie
    Od: Jacek S <o...@f...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-13 06:34, barbakan pisze:
    > ciach...
    > Nie wiem na jakiej podstawie, twierdzisz, że jestem leniwy,
    > i poddajesz w wątpliwość to co napisałem.
    >ciach...

    Pewnie dlatego, że też ma telewizję n i wie, że taki komunikat wyświetla
    się dokładnie raz w miesiącu, co zresztą potwierdził gacek i teraz
    potwierdzam ja. Poszukaj za pomocą pilota w opcjach możliwości
    aktualizacji softu swojego tunera ( choć teoretycznie powinien się
    aktualizować sam )- może coś to da. Ale uprzedzam, dojście do tych opcji
    wymaga więcej, niż jednego kliknięcia pilotem;)

    --
    Jacek S.