  • Data: 2011-02-15 05:48:14
    Temat: Re: n-ka uciążliwe faktury na ekranie
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 23:37:40 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > A udało Ci się zklikwidować nazwę stacji, te pieprzone trójkąciki i
    > wyskakujące reklamy ? :-)
    Nazwę stacji (Polsat), ich trójkąciki i nadawane przez nich (Polsat)
    reklamy w programach nadawanym przez TVN czy TVP? Nie, tego nie było i nie
    trzeba było tego likwidować. Wyskakiwał czarny pasek z reklamą jakiś usług
    Polsatu. I ten udało się zlikwidować.

    To oczywiście 'specjalne' tłumaczenie, specjalnie dla Ciebie.
    Mam nadzieję, że tym razem już zrozumiałeś.
    Żeby trafić na prhn nusisz się bardziej postarać.

    --
    pozdro
    poreba