  • Data: 2019-10-18 12:37:08
    Temat: Re: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1d257db7-975c-4c76-870e-020bef7a68d9@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 18 października 2019 10:15:20 UTC+2 użytkownik Olin
    napisał:

    >Cóż, przypadkom trzeba pomogać, dobry exploit jest dobry...
    >Ale z drugiej strony nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia, dlaczego
    >wszystkie te sprawy toczyły się w sądzie okręgowym - czy rejonowy to
    >za niskie progi dla posła?

    No wlasnie ...wyjasnienie brzmi w miare sensownie, ale czemu rejonowy
    ?
    Sprawy z paru dni ... nie zapelnila sie nowemu sedziemu wokanda ?

    A jesli prawda o tym przenoszeniu ze Szczecina ... to tez trzeba
    troche szczescia, zeby zdazyc akurat na nowego sedziego ... albo sie
    myle, i te 125 spraw to sie miesiac zbieralo.

    J.