  • Data: 2008-09-12 22:23:52
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Nie ma czegoś takiego. Nie można sobie wykupić polisy na nieswoją rzecz.
    > Możesz być ubezpieczającym, ale ubezpieczonym będzie właściciel mieszkania.

    Ale jeśli mówimy o ubezpieczeniu ruchomości, to jak najbardziej można
    je ubezpieczyć na swoją rzecz, jeśli znajdują się one w mieszkaniu, w
    którym mieszkamy, choćby nie było ono naszą własnością. Dla przykładu
    ubezpieczenie DOM w PZU wymaga przy ubezpieczaniu ruchomości, aby
    znajdowały się one w ubezpieczonym lokalu, a lokal ten możemy zajmować
    na podstawie:
    - umowy najmu
    - innej umowy cywilno prawnej
    - decyzji administracyjnej.