  • Data: 2008-09-12 22:14:57
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:

    > Przecież napisałam, że mam własną, a nie cudzą i chcą ten akt własności.
    > Mam im naszykować jak przyjdą szacować straty. Przyjdą po 19-stym bo
    > teraz podobno są do 15-go gdzieś w Polsce i spisują straty pohuraganowe.
    > Tak się zastanawoam, czy inspektorów w PZU nigdzie, bliżej tych
    > zniszczeń nie ma tylko w Warszawie.

    a co to za polisa?

    > Przecież teraz jeszcze nie wyszscy główni lokatorzy pobrali mieszkania
    > na całkowita własność.

    I pewnie niewielu jest takich co maj ubezpieczenia, jeszcze mniej takich
    którym mieszkanie szlag trafił, a jeszscze mnie takich, którzy próbowali
    z tego ubezpieczenia coś wyciągnąc.

    Dlatego niewielu jest niezadowolonych

    > Ja tam zostaję już przy wlasnościowtm sp-czym.
    > Nie mam zamiaru wywalać pieniędzy na Sp-nie i notarursza w jakiejs
    > wysokości 1200 zł albo i więcej- oprócz tej zlotówki. Teraz nie wiem
    > skąd ja wezmę tyle pieniędzy na remont mieszkania po tym zalaniu, bo
    > pewnie z PZU otrzymam wielkie G*

    nie wiem co otrzymasz z PZU.
    Zastanw się tylko kto dostanie kasę jak np. twoje mieszkanie wyleci w
    powietrze a ty zostaniesz na ulicy.
    Wówczas przestanie ci byc wszystko jedno co jest na polisie.

    > A moja koleżanka ubezpieczyła w Warcie i jest zadowolana.

    z czego jest zadowolona? Fajny facete przyszedł? polisa jest na
    kolorowym papierku?

    czy może zawalił sie budynek i warta bez mrugniecia okiem dala jej kase
    na nowe mieszkanie?