eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupno domeny z nazwa firmy, a mozliwosc roszczen przez firme › Re: kupno domeny z nazwa firmy, a mozliwosc roszczen przez firme
  • Data: 2007-02-19 20:12:31
    Temat: Re: kupno domeny z nazwa firmy, a mozliwosc roszczen przez firme
    Od: Tomasz Wysocki <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Trych wrote:
    > witam,
    > moze ktos mial stycznosc z domenami - kupilem domene z nazwa firmy ktora
    > produkuje sprzet sportowy, w polsce jest dystrybuttor, ale nie kupil domeny,
    > bo kupilem ja normalnie jako wolna. Domena nazwa.com nazezy do innej firmy z
    > usa o takiej samej nazwie, wiec firma o ktorej mysle nie ma jakby
    > wylacznosci na te nazwe, nie jest jak np sony, albo audi rozpoznawana pod
    > prostymi nazwami w danym kraju.
    > Czy jest mozliwosc ze dystrybutor tej formy bedzie probowac roscic sobie do
> [...]
    Rościć zawsze może. A czy wygra proces to inna sprawa. Jeśli nie ma Pan
    bezpośrednich powiązań z daną nazwą i nie jest ona nazwą pospolitą (np.
    krzesło, stół), to prawdopodobieństwo, że przegra Pan proces istnieje.
    Aby ocenić jak duże, myślę, że potrzebne są szczegóły i osoba z
    doświadczeniem w takich sprawach.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz Wysocki