eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupno domeny z nazwa firmy, a mozliwosc roszczen przez firme › Re: kupno domeny z nazwa firmy, a mozliwosc roszczen przez firme
  • Data: 2007-02-20 07:38:20
    Temat: Re: kupno domeny z nazwa firmy, a mozliwosc roszczen przez firme
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JohnyBravo" <j...@b...net> napisał w wiadomości
    news:erd9sv$evr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jelsi zarejestrowales Domene o nazwie firmy nie masz szans na jej
    > utrzymanie pierwsenstwo ma firma z ta nazwa i podobnie do pozostalych
    > nazw Domen!

    hehe
    a od kiedy sie to zmienilo, bo jeszcze 3 lata temu nie bylo nic takiego,
    domena i nazwa wlasna firmy to dwie rowzne rzeczy, przy domenach .ue byl
    okres kiedy mogly sie rejestrowac tylko firmy posiadaace dane nazwy, potem
    byla juz wolna amerykanka, kto pierwszy ten lepszy

    i tak jest z domenami, jesli pod nazwa domeny nie prowadzisz dzialalnosci
    zblizonej do firmy o tej nazwie, to firma ma niewielkie szanse taka domene
    od ciebie wyrwac za free, moze ja conajwyzej za twoja zgoda od ciebie
    odkupic