  • Data: 2021-01-13 19:28:51
    Temat: Re: kradzież złomu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2021 o 15:09, Olin pisze:

    > Przecie w podlinkowanym artykule stoi:
    > "Kradzież miała mieć miejsce w 2016 roku, kiedy okręt znajdował się w doku
    > stoczni Jantar w Kaliningradzie. Wówczas jednostka była przebudowywana na
    > muzealną."
    >
    > https://menway.interia.pl/militaria/news-biespokojny
    j-rosyjski-kapitan-ukradl-sruby-ze-swojego-okretu,nI
    d,4983926#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_camp
    aign=chrome

    Nie czytałem, bo by się z tym materiałem zapoznać, to trzeba wyrazić
    zgodę, ze wysyłanie SPAM-u oraz przetwarzanie moich danych jest
    uzasadnionym interesem spamerów, albo odklikać pierdylion przesuwek.
    Oparłem się na ty m, co zacytowano.

    --
    Robert Tomasik