  • Data: 2007-02-21 14:35:06
    Temat: Re: kradziez tablicy rejestracyjnej i co dalej
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Feb 2007 14:48:33 +0100, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >no ok, tylko mi chodzi o pozniejsza upierdliwosc policji czy to prawda czy
    >nie

    ja osobiscie bym w przypadku kradziezy jednak zmienil numery,
    powod jest prozaiczny: tablica byla potrzebna do zrobienia jakiegos
    przekretu (np. kradziez paliwa na stacji benzynowej) i pozniej trzeba
    bedzie udowadniac ze "to nie ja". niby jest pokwitowanie, ze tablice
    ukradziono, ale pozniej bedzie niepotrzebne ciaganie w celu ustalenia
    sprawcow takiej kradziezy

    pozdarwiam,
    Cyb