  • Data: 2009-04-03 22:16:27
    Temat: Re: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PYTON" <j...@i...pl> pisze:

    > Jako że nie jestem zorientowany dobrze w temacie więc zwracam się do
    > speców. Sprawa wygląda następująco. Narzeczona pracowała w pewnej firmie.
    > Na potrzeby pracy założyła sobie pocztę na gmail.com Konto zawiera w
    > adresie tylko imię i nazwisko narzeczonej. Jako że dziewczyna zmienia pracę
    > chciała się rozliczyć ze służbowego komputera, Tel itp. Jej szef stwierdził
    > że musie też podać hasło do konta i nie może się na nim logować. Tłumaczy to
    > tym że na konto mogą przychodzić informacje poufne dotyczące firmy. I moje
> [...]

    Jeśli konto było używane jako "służbowe" to podejście szefa ma jakiś
    sens praktyczny ale odmowa "oddania" konta jest też uzasadniona.
    Istnieje prosta metoda "techniczna" pogodzenia *oficjanie* wyrażanych
    celów obu stron:

    http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=
    8152&cbid=-1evr3b85qi6rn&src=cb&lev=answer
    Canceling your Gmail address
    [...]
    Once you delete your Gmail address, you can't reactivate it, and you
    won't be able to retrieve any messages.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Podziwiać należy wielkie czyny, a nie słowa.