    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Date: Sun, 22 Apr 2018 22:54:37 +0200
    <pbfba3$77j$2@node2.news.atman.pl>
    <5adba26c$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbg8ts$ivm$6@node1.news.atman.pl>
    <5adc6b6d$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <pbi757$vbe$1@node1.news.atman.pl>
    <5adcddfb$0$683$65785112@news.neostrada.pl>

    >>> Pisałeś o parkowaniu. On nie parkuje.
    >> I co to zmienia?
    >
    > Parkować nie wolno.

    Wolno czy nie wolno, bez znaczenia. Skoro twoim zdaniem samochód
    tarasujący przejście unieważania przejście to wolno, bo jak zaparkujesz
    to już nie jest przejście:P

    > Jak się przejść ie a, to co namalowanie pasków na jezdni zmieni?

    Czyli jak zaparkuję, to nie można mnie ukarać za parkowanie na
    przejściu, bo skoro się nie da przejść to nie jest już przejście:P LOL.

    > Po przejściu przejść sienie dawało, o trzeba było obchodzić po jezdni.

    Idziesz sladem rzeczniczki co pytana o omijających nieprawidłowo
    zaparkowane samochody wypaliła że mandatować należy tych, co ich
    omijając najeżdzali na podwójną ciągłą. NIe idź tą drogą:P

    I teraz pytanie - rektrutacja u was jest tak skonstruowana, że
    faworyzuje tych mniej rozwiniętych intelektualnie, czy służba w policji
    uszkadza wasze zdolności logicznego myślenia? No bo przecież człowiek
    mieszczący się powiedzmy w 50% środkowego rozkładu normalnego by chyba
    na tak kretyński pomysł nie wpadł?

    Shrek