    Subject: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5adb4102$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <5adba357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5adba8da$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5adc6b2a$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5adc9fbe$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <5adcda0f$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5adcdda2$0$31352$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 22 Apr 2018 21:20:24 +0200

    W dniu 22-04-18 o 21:08, m pisze:

    > No właśnie tak możnaby odnieść wrażenie, że zarzucasz kierującemu że się
    > zachował niewłaściwie, że tym że zwolnił sprowokował pieszą do wejścia
    > kiedy to (rzekomo?) nie wolno jej było.

    Nie zarzucam, tylko stwierdzam fakt i tyle. Moim zdaniem powinien jechać
    z zachowaniem gotowości do zatrzymania, gdyby piesi chcieli popełnić
    "samobójstwo". Ewentualnie użyć klaksonu, nie tyle do przepłoszenia
    pieszych, co ostrzeżenia pozostały6ch przed zagrożeniem. Zarówno
    policjanta (ten pieszych nie miał prawa widzieć, ale to mniejszy
    problem), jak i pozostałych uczestników ruch, zwłaszcza tych za nim.
    Jadący lewym względem jego pasem mógł pieszych nie widzieć (przesłaniał
    ich nagrywający) i najechać na nich.