  • Data: 2018-04-19 07:09:27
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz rozwinąć, co złego jest na tym filmie? Jeśli policjant kierujący
    > ruchem stoi plecami, przodem do Ciebie, to na skrzyżowanie wjeżdżać nie
    > wolno (coś, jak czerwone światło). Gość wjechał.

    "kazałem jechać, to po ciul się zatrzymuje". No ale w rozporządzniu nie
    zapisano, że policjant ma spełniać podstawowe normy kultury.

    A tak ogólnie, to czy masz zielone, czy policjanta, to piesi byli na
    przejściu i wypadało im umożliwić zejście. Pan policjant ich nie
    widział, pan kierowca naprawił jego błąd, a pan policjant wyzywa go od
    ciuli i straszy punktami. Ciekawe czy i tu rzecznik się wypowie i co z
    siebie wydali.

    Kolejny kulson, co potem będzie narzekał, że ludzie do policji uprzedzeni.

    Shrek