  • Data: 2004-06-14 22:15:44
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cal73s$773$1@news.onet.pl>, a&e wrote:
    > 33 lub 35 dni (nie pamietam, ale chyba to pierwsze) chorobowego ( w danym
    > roku) placi pracodawca, reszte zus (swiadczenie w wysokosci 100 %)
    > pozdr

    To skąd się bierze niechęć do zatrudniania kobiet w wieku rozrodczym?
    Na 30 dni zwolnienia to inni też mogą pójść. Trzeba trzymać miejsce
    pracy dla takiej kobiety, ale chyba jeszcze pierwszego dnia po
    powrocie można jej wręczyć wypowiedzenie, zgoda nie odejdzie natychmiast,
    miesiąc-dwa jeszcze popracuje na wypowiedzeniu. Są jeszcze koszty szukania i
    przyuczania nowego pracownika, ale czy coś jeszcze?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę