  • Data: 2004-06-14 19:53:29
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:caktpq$kpq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisała wiele o trudnej sytuacji
    > koleżanki i zaapelowała o pomoc. A nie wpadłaś na pomysł, aby szybciutko
    > wyskoczyć na nocną pocztę (jeszcze kilka godzin do 15-go) i przesłać
    > nieszczęśliwej kobiecie 1500,- pln , aby w terminie wywiązała się z
    > podjętego zobowiązania ? Chyba, że podejrzewasz., iż zamiast pieniędzy
    odda
    > Ci "paragrafy" o które w jej imieniu dopominasz się.
    > AR
    wysłałam jej w tym miesiącu pieniądze i w zeszłym i nawet nie oczekuję
    zwrotu, ale moje środki też są ograniczone, znam sytuację od początku i
    piszcie co chcecie ale nie do końca macie rację. Oczywiście mają rozum i
    wiedzą, że po chwilach uniesienia trzeba się liczyć z konsekwencjami, ale
    stało się i uważam, że nie można pogrążać ich jeszcze bardziej, trzeba podać
    im ręke.
    Co innego by bylo gdyby to była samotna dziewczyna i majstrowała dzieciaka z
    każdym facetem z którym pójdzie do łóżka, ale to porządni ludzie, pracowici
    (no i proszę darujcie sobie żarty,że szczegolnie w łóżku).Nie wiem już jak
    Was przekonać, że to nie bezmózgowcy bzykaący się na każdym kroku. Żeby było
    śmieszniej to swoje mieszkanie, które zostawili i wyjechali ze względu na
    pracę, wynajmowali komuś takiemu jakiego wy widzicie w nich i to między
    innymi dzięki temu człowiekowi są tak udupieni finansowo, bo nie zapłacił im
    wcale za najem i narobił makabrycznych długów w tpsie, zakł. energetycznym,
    gazowni itd.musieli to zapłacić..
    nie mam już sily odbijać tej piłeczki
    Pozdrawiam

    Magda