  • Data: 2008-11-29 17:35:23
    Temat: Re: kamerka w radiowozie
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kac pisze:

    > W komentarzach zadałem pytanie "Jakim prawem policja publikuje te filmy".

    Bo jest ich autorem i moze sobie z nimi robic co chce?

    > Debil moderator skasował te pytanie i to mnie skłoniło do drążenia tego
    > tematu.

    Ciekawe jak nazwiesz kogos kto nie wie jak poprawnie pisac "artykul"

    > Jest wykroczenie zarejestrowane, zatrzymanie, ukaranie lub pouczenie,
    > KASOWANIE filmu (chyba, że sprawca odmawia mandatu wtedy film jako dowód do
    > sądu).

    A czemu kasowanie? To autor decyduje o tym czy kasuje czy nie. Policja
    moze to sobie trzymac do usranej smierci.

    > Smarkacze w mundurach jednak po ukaraniu lub pouczeniu film udostępniają na
    > youtube lub co bardziej prawdopodobne dziennikarzynie z lokalnego szmatławca
    > i ten publikuje.

    I co z tego?

    > Jak to jest z tymi kamerami? Jak ma sie to do naszego PRAWA?

    Mozna sobie nagrywac i publikowac. Oczywiscie nie moga pokazywac np
    twarzy, chyba ze ten ktos wyrazi na to zgode.
    Patrz Uwaga Pirat na TVN Turbo czy slynny program Usterka na TVNie. Tam
    takze wiele osob nie wyrazalo zgody na publikowanie - bezskutecznie :D

    Jacek Kustra