  • Data: 2004-08-02 20:27:56
    Temat: Re: jak udowodnic ze dostałem pocztą 1 egzemplarz ?
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:cem5hi$so9$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Urko* napisał(a):

    > tak więc czekam na przyznanie się :)
    > Twoje ma się rozumieć
    > :)

    Hehe, nic z tego. Teraz to Ty próbujesz się wywinąć. Treść odpowiedzi
    nie ma nic do poprawności cytowania. A to właśnie mi zarzucałeś. Jeszcze
    raz przytoczę ten link: w tej wiadomości ==>
    news:ce90nr$7fc$1@news.dialog.net.pl rzekomo nie Tobie odpowiadałem.
    Pomiń treść odpowiedzi i przemyśl to dokładnie: _kto_ _komu_ tutaj
    odpowiadał, _kto_ _kogo_ cytował. Jeśli jeszcze masz problemy ze
    zrozumieniem tego, to przeczytaj cały wątek od początku. A jeśli i po
    tym będziesz twierdził, że ja źle cytuję, bo _tylko tego_ tyczy nasz
    spór, to znaczy że jesteś straconą jednostką. Nie manipuluj teraz, że
    nie pytałeś komu zgłosić problem, bo faktycznie nie pytałeś i o tym
    wiedzą wszyscy obserwujący ten wątek. I tym właśnie chcesz zamaskować
    istotę naszego sporu. Jeszcze raz wyraźnie: niesłusznie zarzuciłeś mi
    złe cytowanie, a na postronnych i na mnie, poprzez wypowiedź że nie jest
    zgodna z Twoimi oczekiwaniami próbujesz wywrzeć wrażenie, że to ja źle
    cytuję. Zrozumiałeś już??
    Big Jack

    --
    //////