  • Data: 2004-08-03 18:58:48
    Temat: Re: jak udowodnic ze dostałem pocztą 1 egzemplarz ?
    Od: "Urko" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    news:cem849$k3v$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości: news:cem5hi$so9$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Hehe, nic z tego. Teraz to Ty próbujesz się wywinąć. Treść odpowiedzi
    > nie ma nic do poprawności cytowania. A to właśnie mi zarzucałeś. Jeszcze

    nigdzie nie zarzuciłem Ci poprawności cytowania - jeśli się mylę wskaż
    gdzie!

    > raz przytoczę ten link: w tej wiadomości ==>
    > news:ce90nr$7fc$1@news.dialog.net.pl rzekomo nie Tobie odpowiadałem.

    zarzuciłem Ci odpowiadanie nie na temat ot co, albo nie mi ponieważ
    ja nie pytałem do kogo zgłosić.

    > Pomiń treść odpowiedzi i przemyśl to dokładnie: _kto_ _komu_ tutaj
    > odpowiadał, _kto_ _kogo_ cytował. Jeśli jeszcze masz problemy ze
    > zrozumieniem tego, to przeczytaj cały wątek od początku. A jeśli i po
    > tym będziesz twierdził, że ja źle cytuję, bo _tylko tego_ tyczy nasz
    > spór, to znaczy że jesteś straconą jednostką. Nie manipuluj teraz, że

    Twój spór, Twój tego tyczy. Ja do pomyłki przyznałem się:
    "przez przypadek i owszem wyciąłem Twój tekst " - przez co źle zacytowałem.

    > nie pytałeś komu zgłosić problem, bo faktycznie nie pytałeś i o tym
    > wiedzą wszyscy obserwujący ten wątek. I tym właśnie chcesz zamaskować

    dlatego nie rozumiałem komu odpowiadziałeś pisząc:
    "To zgłoś to do prokuratury LOL" rónei dobrze mogłeś napisać:
    "świnia w trampkach wsiada do tramwaju" bo to równie byłoby nie związane
    z tym co ja napisałem.

    > istotę naszego sporu. Jeszcze raz wyraźnie: niesłusznie zarzuciłeś mi
    > złe cytowanie, a na postronnych i na mnie, poprzez wypowiedź że nie jest

    bardzo proszę o wklejenie w kolejnym poscie moich słów zarzucających
    Ci złe cytowanie.

    > zgodna z Twoimi oczekiwaniami próbujesz wywrzeć wrażenie, że to ja źle
    > cytuję. Zrozumiałeś już??

    nie z moimi oczekiwaniami tylko związanej z tematem, moją prośbą,
    moim pytaniem czy też w końcu domyślnym oczekiwaniem że osoby które
    same odpowiadają na niezadane pytania nie będą mi zwracać uwagi
    za drobny błąd nie powodujący niezrozumienia.

    pozdrawiam :)
    --
    Urko
    GG 1521634