  • Data: 2006-08-21 19:56:42
    Temat: Re: hmm, "trudny sąsiad"
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-08-21, AnKa <t...@m...net.pl> wrote:

    > Wprawdzie jest jeszcze możliwe pisanie do właściciela o to, aby
    > upomniał swego lokatora i zeby wypowiedział mu umowę, do czego
    > byłaby podstawa (art, 12 ww. ustawy), ale to raczej utopia, bo
    > włascieil pewnie chce zarobic.

    Ja bym jednak napisała, po ewentualnej i nieskutecznej rozmowie z
    sąsiadem. Można to zrobić przez spółdzielnię/wspólnotę. Wymaga
    mniejszego wysiłku niż pisanie pozwu, jest mniej "drastyczne", a jest
    szansa, że wystarczy. Właściciel chce zarobić, ale nie każdy robi to
    legalnie, płacąc wszystkie podatki - postraszony ewentualnym dalszym
    postępowaniem (policja, sąd) może skutecznie wpłynąć na lokatorów.

    Renata