    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 13 Apr 2012 18:17:58 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: gdzie można się zameldować?

    On Fri, 13 Apr 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > A w jednym budynku może być więcej niż jedna firma...

    Bez znaczenia.
    Chodzi o numer adresowy dla celu okreslenia adresu własnie.
    Wstawienie x firm nie wiaże się z *zasadami adresacji* przyjętymi
    w gminie. Wstawienie kilku budynków - tak (a co najmniej może).

    > Czy np. rejestrując
    > firmę podajesz piętro i pokoje zajmowane w danym budynku? ;->

    Abstrahujmy od tego, że powoływanie się na "firmę" uważam
    za mało sensowne (tak w ogóle, drugi powód szczegółowy niżej).

    Wiesz, prawo zna takie pojęcie o które już w tym watku wiórki
    leciały, nazywa się toto "lokal", jak mowa o piętrach i pokojach
    które sa rozdzielone do użytku przez różne podmioty, to jakos
    tak widzę zastosowanie dla takiego obiektu prawnego ;>
    Tak, owszem, podajac *adres*, co najmniej można podać numer
    lokalu. To cos dziwnego?
    Nadal nie zmienia to identyfikacji przez numer, przypisany
    do budynku.

    Do tego nie wiem dlaczego akurat rejestrację wyciagasz na
    wierzch, bo zdaje się tam jest tylko mowa o "siedzibie",
    a o tym już flejmy AFAIR leża w archiwach (iż wcale nie wymaga
    to adresu).

    pzdr, Gotfryd