  • Data: 2007-02-13 13:55:20
    Temat: Re: fotoradar - nie wiem kto jechal
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wypieramy się, po prostu nie wiemy kto prowadził.
    > Tylko jak to technicznie działa?
    (...)
    > Nie ja wymyslilem ten system. Ale zycie przynosi czasem wiecej komplikacji
    > niz ustawodawca przewidywal. Czemu ja mam brac punkty. A czemu kolega?
    > Dlaczego oboje z nas, po polowie?

    Mówisz, jak było, że nie wiecie i dalej to jest zmartwienie panow
    policjantów. W sądzie obowiązuje zasada domniemania niewinności i nie można
    karać dwóch osób za to, że tylko jedna z nich była winna, tylko nie wiadomo
    która.

    Proponuję , aby jedna osoba przyjęła mandat i podzielcie się później
    kosztami po połowie. Punkty skasują się po roku, więc, jeśli nie ich nie
    kolekcjonujecie, to nie ma z tym problemu.

    Druga wersja to hardcore ze szlajaniem się po sadach: mówicie, jak było i,
    że nie wiecie, kto zawinił. Wówczas sprawa wyjaśni się w sądzie i pewnie
    żadne kary nie dostanie.

    ---
    Lukasz