  • Data: 2007-02-13 13:39:03
    Temat: Re: fotoradar - nie wiem kto jechal
    Od: "TERESA FOSZCZKA" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawa jest prosta - najpierw niech sie obaj jednoczesnie wypieraja,
    > pozniej
    > niech obaj jednoczesnie sie przyznaja.
    > Moze umorza z powodu niewykrycia :)

    Nie wypieramy się, po prostu nie wiemy kto prowadził.
    Tylko jak to technicznie działa?
    Żona wezwana na nasz posterunek oświadcza że ja władałem samochodem.
    Ja pewnie zostanę pozniej wezwany na tenze posterunek.
    Nie zaprzeczę i nie przyznam się. Opowiem jak było.
    Policjant może mi walnąć mandat, nie biorąc pod uwage tego co gadam>
    Ja moge nie przyjac mandatu.
    Wowczas sad grodzki ale to juz w okolicy miejscowosci wykroczenia -
    prawdopodobnie.
    Sad grodzki wezwie nastepnie kolege? Chyba tak.

    Nie ja wymyslilem ten system. Ale zycie przynosi czasem wiecej komplikacji
    niz ustawodawca przewidywal. Czemu ja mam brac punkty. A czemu kolega?
    Dlaczego oboje z nas, po polowie?
    Pozdrawiam
    J.K.