eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancji › Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Data: 2004-11-26 07:22:22
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <co6l2h$6ee$1@korweta.task.gda.pl>, stab wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:ged6oc.122.ln@ziutka.router...
    >> In article <co5spa$hnh$1@korweta.task.gda.pl>, stab wrote:
    >> > zwracam sie z takim pytaniem
    >> > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy
    >> > czy mam jeszcze jakies czanse na reklamacje??
    >> Kiedy kupiony?
    >> Szanse masz różne od zera choć bliskie temu ostatniemu.
    > kupiony 21.11.2003

    No więc załapujesz się jeszcze na ochronę z tyt. niezgodności z umową
    (jest dwuletnia). Problem jest niestety z tym taki, że w okresie powyżej
    6ciu miesięcy od daty zakupu, to ty musisz udowodnić że usterka była
    spowodowana wadą tkwiacą w dysku w momencie zakupu. W praktyce może to byc
    prawie niewykonalne.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1