  • Data: 2004-10-27 18:16:08
    Temat: Re: drzewo w ogrodzeniu
    Od: "krzysiek" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przesadzasz? Nie możesz po prostu poprowadzić tak murka aby czereśnia
    > była jego elementem (rosna raczej przewidywalnie) lub ją ominąć?

    Czereśnia jest spora i jeszcze urośni podejżewam że niedługo podważy
    kożeniami murek.

    > A jak chcesz to koniecznie rozwiązywać formalnie to poczytaj Kodeks
    > Cywilny w zakresie art. 148 - 154. Według art. 154 §1 jesteś prawnym
    > współużytkownikiem tego drzewa czyli o ile dobrze to wszystko interpretuję
    > masz prawo do 50% niespadłych pożytków :)

    Tak sie składa ze całe drzewo jest przechylone na stronę sąsiada łącznie z
    gałęziami i owymi pożytkami :-) po za tym nie chodzi mi tu o kilogram
    sasranych czereśni tylko o dokończenie ogrodzenia.
    Mam małą dzieałkę (szeregowiec) i nie będę tyczył nowych granic daltego że
    facet uparł sie na to drzewo.
    Krzysiek