eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy właściciel samochodu odpowiada za wykroczenie innej osoby? › Re: czy właściciel samochodu odpowiada za wykroczenie innej osoby?
  • Data: 2006-06-23 14:00:35
    Temat: Re: czy właściciel samochodu odpowiada za wykroczenie innej osoby?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <#k...@w...pl#> napisał:

    >Tyle że w tym momencie dyskutujemy wyłącznie o tym, czy to że jest
    >formalnie świadkiem ma jakieś znaczenie :)
    Bardziej czy jest to przestępstwo czy wykroczenie.
    Wprawdzie nie ocenie się wyroków sądów, ale przeciez nam wolno :-)
    A w mojej ocenie - dobrze, ze w Polsce prawo nie tworzy sie w oparciu
    o precedensu. W tym przypadku uprawniony organ musiałby informować
    odpytywanego właściciela po co mu ta wiedza. Wprawdze PoRD tego nie
    zabrania, ale tez i nie uzależnia wykonania obowiązku przez
    właściciela. Dalej wątpliwe byłoby przekazywanie takich informacji np.
    bankowi czy firmie leasingowej.

    --
    Artur Golański