  • Data: 2006-04-17 17:24:07
    Temat: Re: czy w polsce istnieje prawne pojecie abandoware?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "the_foe" <t...@W...pl> writes:

    [...]

    > ok, rozumiem, a co z prawem patentowym? Np na leki to dosc
    > krotki okres.

    Fajnie. Czy w takim razie Trylogia Tolkiena też powinna być objęta
    prawem autorskim jedynie przez krótki okres czasu?

    > Dzis nie ma problemu zeby stworzyc np win98 od podstaw.

    http://www.reactos.pl

    Nie mam pojęcia, jak to się ma do praw autorskich dotyczących
    m.in. API systemowego (zresztą tragicznego), projektu interfejsu
    użytkownika etc. W każdym razie podobno Apple swego czasu dość
    ostro walczył o swoje prawa do rozwiązań GUI zastosowanych w Mac OS,
    czego ślady można znaleźć m.in. w dokumentacji programów GNU (hasło
    'protect look and feel').

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl