    From: d...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można sie tak dobrze zabezpieczyc przed kontrola BSA?
    Date: 21 Dec 2006 06:10:47 -0800

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Od przekonań to jest pl.soc.prawo albo pl.soc.religia ;->

    Hmm. Mam sie smiac:)

    > Zaraz... Policja namawiała cię do zeznań?
    Policja aby miec nakaz musi miec dowody. Byly pracodawca wykradl moja
    prywatna korespondencje i w tej sprawie zeznawalam. Pytano mnie o
    pirackie programy, ale powiedzialam ze pewnie sie juz zabezpieczyli,
    ale byly takowe. Wiec policjant skłaniał mnie abym oficjalnie to
    zeznała, tak tez zrobilam.

    > A skąd o tym wiedziałaś? I czy masz na to jakieś dowody? O tym ze bylo pirackie
    oprogramowanie? Hmm. Need for speed w sieci, mp3 słuchane w firmie, photoshop na
    ktorym musialam obrabiac zdjecia, brak naklejek licencyjnych. Mało?

    > Do 2 lat lub do 3 lat. O ile w błąd wprowadzałaś świadomie i zostanie to
    > wykazane. Nie wprowadzalam w bład. Zeznalam prawde ze jak pracowalam to nie bylo
    legalnego oprogramowania na wszystkich kompach.

    > Jesteś odpowiedzialna za komputery? Chyba nie. Więc po co więc wyrywałaś
    > z zeznaniami opartymi na zgadywankach, domysłach itepe a nie aktualnym
    > stanie rzeczy?
    Aktualny stan nie byl mi znany i to potwierdzilam w zeznaniach na
    policji. Juz 2 lata tam nie pracuje, na szczescie.

    > "Nie wiem - nie moja działka..."
    >
    > [ciach]

    > Pytanie: dlaczego chcesz koniecznie udupić firmę, w której jeszcze
    > pracujesz?? Nie chce udupic. Nie pracuje juz tam. Nie zycze Panu takiego
    pracodawcy, ktory łamie wszelkie prawa pracownicze. To tyle.