  • Data: 2005-08-31 16:25:24
    Temat: Re: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkowniczka "Leszek" <l...@n...fm> napisała w artykule
    <df3mra$1jh$1@opal.icpnet.pl>:

    > Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na żadanie musisz natychmiast go wypuścić

    Wątpię. Gdyby kurier zaczął nagle, bez racjonalnego powodu żądać, żeby
    go wypuścić z mieszkania, absolutnie nie wypuściłabym go _natychmiast_.
    Najpierw spytałabym, czy dobrze się czyje, czy może wezwać pogotowie, a
    może na chwilę usiadłby, napiłby się wody, etc. Serio mówię, bo takie
    zachowanie byłoby wysoce alarmujące - w odróżnieniu od rutynowego
    zamknięcia drzwi na klucz czy zasuwę.

    Nie jesteś aby czasem przewrażliwiony? Motorniczy też MUSI, NATYCHMIAST
    wypuścić Cię z tramwaju, gdy tylko tego zażądasz, bo inaczej popełnia
    ,,przestępstwo np. pozbawiania wolności''? A może i przestępstwo
    porwania, bo przecież wywozi Cię wbrew Twojej woli w miejsce, w którym
    wcale nie chcesz się znaleźć? ;)

    > a nie zmuszać do oglądania jakiejś
    > zafajdanej paczki. I tu jest sedno sprawy.

    W przypadku dostarczenia paczki zafajdanej lub w inny sposób uszkodzonej
    z wszelką pewnością poprosiłabym kuriera o sporządzenie protokołu,
    notatki służbowej czy innego dokumentu z dokładnym opisem uszkodzenia
    opakowania oraz zawartości paczki, z datą, pieczątką i podpisem kuriera.

    Nina
    --