  • Data: 2005-08-31 23:12:01
    Temat: Re: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:20050831173048.EED.0.NOFFLE@localhost.localdoma
    in.local,
    Miernik <m...@f...org> napisał/a:

    > Ty masz dobrze w głowie?
    > Gdybyś mnie (gdybym był kurierem) tak "natychmiast nie wypuściła" to
    > dałbym Ci w łeb lub/i wyskoczył przez balkon.

    Kurierzy powini chyba przechodzić szczegółowe badania psychologiczne i
    psychiatryczne przed podjęciem pracy. do takigo wniosku dochodze po lekturze
    twojego i Leszka postów.
    Mam nadzieję tylko że sytuacja was nie zmusi do podjęcia takiej pracy.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Trzeba nauczyć się myśleć zanim człowiek nauczy się czytać,
    bo potem jest już za późno