  • Data: 2004-06-09 21:04:54
    Temat: Re: czy można nie płacić OC samochodu w terminie ?
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    news:ca7bcc$kfd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tak jest, jest okres karencji ubezpieczenia
    > tow.ubezpieczen moze zarzadac kary za niedotrzymanie terminu, ale
    > niewielkiej (wlasne doswiadczenie:))
    > jak nie jezdzi samochodem to nic mu nie grozi (kontrola policji) a juz
    > kompletnym nonsensem jest twierdzenie, ze TU powiadomi fundusz. tak by
    > powiadamiali o polowie tych co sprzedali auto

    TU powiadomi fundusz, gdy gość nie będzie chciał zapłacić i będzie się z
    nimi wykłócał. Wówczas dowiedzą się, że ma nadal samochód. Zresztą trudno mi
    powiedzieć, czy na pewno to zrobi. Ja spotkałem się z takimi sprawami. Tak,
    czy inaczej wcześniej czy p[później będzie musiał zapłacić składkę za cały
    ten okres.