  • Data: 2003-05-11 21:27:42
    Temat: Re: czy mam rację? czy muszę zapłacić?
    Od: b...@d...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

    W umowie są jeszcze takie punkty:

    13. Rezygnacja z kursu po jego rozpoczęciu z przyczyn leżących po stronie
    słuchacza nie zwalnia go z opbowiązku uiśzczania opłat, o ile nastąpiło to z
    przyczyn niezależnych od organizatora.
    15. Na rozpoczęcie nauki lub jej przerwanie oraz opuszczanie zajęć z przyczyn,
    za które nie ponosi odpowiedzialności nie stanowi podstawy do ubiegania się o
    zwrot należności za kurs.
    16. Organizator zastrzega sobie prawo likwidacji grupy przed rozpoczęciem kursu,
    w przypadku, kiedy liczba sluchaczy, ktorzy oplacili kur bedzie mniejsza niz 80
    % przewidywanego limitu. Limity ustala organizator. Sluchaczowi przysluguje w
    tym przypadku zwrot zupelnej kwoty w calosci bez potrąceń po przedstawieniu
    rachunku.
    (nie moge znaleźć rachunku, ale ja i tak nie ubiegam sie o zwrot tej raty, która
    już wpłaciłam)
    17. W przypadku, gdy kurs nie dojdzie do skutku z winy organizatora, sluchaczowi
    przysługuje zwrot wpłaconej kwaoty w całości bez potrąceń.
    19. W przypadku, gdy kurs zostanie przerwany (likwidacja calej grupy) w przyczyn
    niezależnych od organizatora, sluchaczowi przysluguje zwrot kwoty za
    nieprzeprowadzone zajęcia.

    Według mnie, uczciwie postąpiliby, gdyby wtedy, kiedy okazało się, że 26
    października nie ma jeszcze wystarcającej ilości chętnych na kurs - odwołali by
    go, pooddawali pieniądze i ogłosili kolejny, który miałby się rozpoczać po 4
    tygodniach. Zamiast tego przetrzymali ludzi kłamiąc o kolejnych rzekomych datach
    rozpoczęcia - zawsze "już za parę dni kurs rusza" - aż do 23 listopada.