  • Data: 2003-05-12 07:43:56
    Temat: Re: czy mam rację? czy muszę zapłacić?
    Od: b...@d...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz nam o tym jak ta sprawa sie zakonczyla ;)

    Sama nie wiem, co mam teraz zrobić. Włśnie kończę Studium w innym mieście, co
    się wiąże np. z wyreżyserowniem spektaklu, oczywiście muszę napisać pracę
    dyplomową i zdac egzaminy w sesji... wiadomo.
    Jednym słowem nie mam głowy do takich rzeczy teraz, jak użeranie się znimi. Poza
    tym wciąż jestem nie w Warszawie. W lipcu już będę miała czas, ale nieweim, czy
    przsunięcie tej sprawy do lipca jest możliwe.
    Gdybym się wysiliła, to mogę zapłacić im teraz 860 zł (to, co na wekslu). I
    chyba tak zrobię: pójdę tam dziś i zapłacę i zarządam weksla.
    Reszta, czyli odsetki w wyskości 584 zl moim zdaniem są naliczane nieuczciwie,
    bo nie odpowiedzieli na moje podanie z 25 XI, w którym prosilam o zwolnienie
    mnie z tych dwóch rat. Czy nie mieli obowiązku odpowiedzieć pisemnie w ciągu 2
    tygodni?