  • Data: 2002-05-24 05:57:10
    Temat: Re: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ramzes.net" <m...@t...co.w.ksywie> napisał w wiadomości
    news:ack1mq$36g$1@news.tpi.pl...

    > W kazdym razie nie wypowiem sie jakie mam zdanie na temat
    sprawiedliwosci w
    > naszym kraju oraz na temat naszego sadownictwa...

    Jakie propozycje? Kara śmierci za kradzież radia? Ucięcie prawej ręki?
    Co chciałbyś aby społeczeństwo zrobiło n.p. z Twoim 16 letnim synem
    gdyby okazało się że ukradł radia z kilku samochodów(zauważ że
    prawdopodobnie ktoś dorosły je kupił).Za komuny mówiło
    sie"krytyka -tak ale konstruktywna".

    Leszek