eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezprececensowy zamach na wolność › Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
  • Data: 2022-01-05 22:37:03
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobór słów kluczowych w oświadczeniu KPRM jak dla mnie oznacza minimum
    "publiczne nie całkiem wprost nie rezygnowanie" z wykorzystania szeroko
    otwartych przez FB prawnych możliwości :-)

    https://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
    > KRP-54.1 Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz
    > pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
    > KRP-54.2 Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz
    > koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek
    > uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub
    > telewizyjnej.

    https://tvn24.pl/polska/konfederacja-zlozy-pozew-prz
    eciwko-facebookowi-po-usunieciu-jej-profilu-5549742

    --
    A. Filip