  • Data: 2011-09-21 16:17:35
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru i "krokodylki"
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    >>> art. 78 ust. 4
    >>> http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial3.
    html

    > adblock

    Po cholerę ? Jest serwis prawa sejmu.

    > on mowi ze musisz wiedziec komu pojazd powierzyles, jak to zrobisz to
    > twoja sprawa, bo zdjec ci nikt pokazywac nie musi

    Nie, on mówi o tym, że musisz wskazać, wiedzieć akurat nie musisz.

    "4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec."

    Jeśli więc nie pamięta a sprawca nie jest znany to nie można obwinić
    właściciela bo może, zgodnie ze wskazywanym przez Ciebie artykułem, pojazd
    został użyty wbrew jego woli.