  • Data: 2011-09-22 19:46:52
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru i "krokodylki"
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "kendy" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:28605859-e916-4491-a67c-a48be8e0d592@et6g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Jakis czas temu dostalismy od nowego 'operatora' fotoradarow czyli ITD
    > informacje o mandacie. Jako ze auto firmowe ciezko nam bylo ustalic
    > kto kierowal w danym dniu, a oczywiscie nikt sie sam nie przzna :)

    Ja mam inne doswiadczenia, ale problem jakby odwrotnie podobny:

    Kilka lat temu ciezarówka/bus firmy ABC (nie wstydze sie wymienic nazwy
    firmy)
    parkujac tylem, dwukrotnie nie "trafiajac" w puste miejsce, porysowala
    drastycznie bok
    mojego auta. Polonez, ale jednak to auto. Mialem swiadka, który natychmiast
    powiadomil mnie o zdarzeniu.
    Zglosilem na Policje. Pewnie bardziej pasuje male "p".
    Umorzyli sprawe, bo NIE BYLI W STANIE WYKRYC SPRAWCY!!!!

    Firma, nr rej auta, data, godzina, minuta, SWIADEK!!!!!! To za malo....

    Feromon