  • Data: 2004-02-25 11:44:40
    Temat: Re: Zawiadomienie prokuratury
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c1gp4m$2rd$6@news.onet.pl...

    > nam
    > wiadukcie
    >
    > Wprowadzasz jakąś nową okoliczność i to dość enigmatycznie. Co to za
    > puszki, skąd o nich wiesz i jaki mają związek z przechodzeniem przez tory.

    Na pl.misc.kolej pisalem o tym. Juz jadac samochodem dowiedzielismy sie, ze
    ktos dwa dni temu zglaszal (mechanik), ze na wiadukcie zawieszone byly
    jakies puszki (po piwie), ktore uderzyly w lokomotywe (nie robiac zadnych
    szkod, bo jakie szkody moze zrobic aluminiowa puszka). A w zwiazku z tym, ze
    to miejsce gdzie zostalismy zatrzymani jest malo uczeszczane, to SOK
    podejrzewa, ze to wlasnie my moglismy te puszki dwa dni temu tam wieszac.
    Tak sie sklada, ze akurat dwa dni temu, nie było mnie w Gorzowie (razem z
    kolega). Wyjechalismy o 15:34 pociagiem (mam bilety PKP). Niewiem, czy to
    moze byc jakies ewentualne "alibi"?

    > To udowodnij im, że żądałeś. Ja Ci wierzę, albo nie. Ty to musisz
    > udowodnić. Nie podnoś zarzutów, których dowieść nie sposób, bo rozmyjesz
    > postępowanie.

    W Gorzowie to jest norma. Może wybiore się na dworzec i jakoś sprowokuje
    SOK-iste, aby mnie wylegitymowal (chociaz niewiem jak to zrobic, zeby nie
    dostac kolejnego mandatu). Poprosze go o okazanie legitymacji sluzbowej, a
    on odmowi. Cala rozmowe nagram na dyktafon. Niewiem, czy to moze byc jakis
    dowod, ze jak teraz nie chcial pokazac dokumentow, to wtedy tez nie chcial
    ich pokazac. Ale niestety, to jest fakt, ze nie moge udowodnic iż żądałem
    dokumentów. Ale patrzac z tej strony, to czy oni sa mi w stanie udowodnic,
    ze zaszla potrzeba zakucia mnie w kajdanki, bo stawialem opór? Czy są w
    stanie udowodnić, że żądali dokumentów?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski