  • Data: 2004-02-25 21:53:11
    Temat: Re: Zawiadomienie prokuratury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1077709507.757078@news.mm.pl...
> [...]
    > jakies puszki (po piwie), ktore uderzyly w lokomotywe (nie robiac
    zadnych
    > szkod, bo jakie szkody moze zrobic aluminiowa puszka). A w zwiazku z
    tym, ze
    > to miejsce gdzie zostalismy zatrzymani jest malo uczeszczane, to SOK
    > podejrzewa, ze to wlasnie my moglismy te puszki dwa dni temu tam
    wieszac.
    > Tak sie sklada, ze akurat dwa dni temu, nie było mnie w Gorzowie (razem
    > kolega). Wyjechalismy o 15:34 pociagiem (mam bilety PKP). Niewiem, czy

    A po kiego grzyba Ci alibi? Niech oni spróbują Ci udowodnić na podstawie
    tego, że Cię legitymowali dwa dni później w rejonie miejsca popełnienia
    wykroczenia (nie wiem jakiego, ale mniejsza z tym), że to Ty je
    popełniłeś. Każdy sąd ich wyśmieje.

> [...]
    > dostac kolejnego mandatu). Poprosze go o okazanie legitymacji sluzbowej,
    > on odmowi. Cala rozmowe nagram na dyktafon. Niewiem, czy to moze byc
    jakis
    > dowod, ze jak teraz nie chcial pokazac dokumentow, to wtedy tez nie
    chcial
    > ich pokazac. Ale niestety, to jest fakt, ze nie moge udowodnic iż
    żądałem
    > dokumentów. Ale patrzac z tej strony, to czy oni sa mi w stanie
    udowodnic,
    > ze zaszla potrzeba zakucia mnie w kajdanki, bo stawialem opór? Czy są w

    Ponieważ jak sam piszesz, niczego tu się nie da udowodnić, to daj sobie z
    tym spokój, a skoncentruj się na tym, co dowieść można w miarę
    racjonalnie.