    From: Henryk Hajdan <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasady w zakładzie pracy
    Date: Sun, 14 Apr 2024 12:45:42 +0200

    > No więc jak to jest problem tych całych vapów czy jak się to tam nazywa
    > to MZ nadal dużo większym jest podglądanie i rejestracja kogoś w sposób
    > systematyczny przez okno, chyba, że to pomieszczenie jest miejscem
    > publicznym (każdy, nawet z poza firmy ma tam dostęp).
    >
    > Sam nie palę niczego, o czym informuje żeby nie wyjść na osobę
    > stronniczą, ale dla mnie również analogia z perfumami może być właściwa,
    > bo jak rozumiem te vapy udokumentowanej szkodliwości środowiskowej nie
    > mają. Rzecz więc się sprowadza do subiektywnej uciążliwości takiego, czy
> [...]

    Oj wydaje mi się, że nie ma demokracji w tych kwestiach.
    To tak jakbyś robił głosowanie w sprawie zakazu zatrzymywania B36, jeśli
    większości to nie przeszkadza, to można stawiać samochód.
    Jeśli większości to nie przeszkadza, to zmienia się ustawę, zmienia
    przepis, a w parkowaniu po prostu zarządca drogi zmienia organizację i
    zdejmuje znak B36.
    Przeczytam cały kodeks pracy, może tam coś jest, aby chronić takie
    osoby, bo jeśli.

    W sprawie nagrywania, to młodsze pokolenie opowiada mi, że teraz bez
    nagrania trudno jest nawet złożyć zawiadomienie jakiekolwiek aby się tym
    zajęli w trybie art. 54 kpow. Mój dzielnicowy ze wsi mówi, że jeśli
    idzie na sprzeczkę między od lat pokłóconymi sąsiadami, to jeśli ten
    mówi tak, a drugi odwrotnie, to dzielnicowy jest bezradny. Wysyła ich do
    Sądu.