  • Data: 2006-04-23 11:46:52
    Temat: Re: Zarekwirowano mi (swiadek) plyty oraz dysk - co dalej?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gwaliszk wrote:

    > I to jest jeden dowód na niewinność :D

    Serwisow takich jest na swiecie tryliardy. Niektore moze i sa pirackie,
    ale kto wie? Wchodze przez googla na serwis wewewe, napisy po rosyjsku i
    angielsku informuja mnie, ze oto mozesz tylko u nas sciagnac najnowsza
    plyte madonny oraz premierowy film epoka lodowcowa... I o ile moge miec
    podejrzenie jak na palcu targowym koles chce mi sprzedac wypasiony rower
    gorski za 200 zeta, a sam nie wyglada na rowerzyste - ze to kradzione. O
    tyle, jak wchodze na normalnie wygladajacy wewewe czy to w usa czy bog
    wie dgdzie - to nie moge tego podejrzewac...

    --