  • Data: 2021-04-22 02:39:03
    Temat: Re: Zapytala o róznice miedzy 'nigger' a 'nigga' [Sędzia USA/Kolorado]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2021-04-20 o 09:42, A. Filip pisze:

    >Jakich rasistow. Tam więcej murzynów niz białych. Jak chcę obejrzec
    >jakis amerykański film to na ogół murzyni graja główne role. A jakie

    No - sa tez statystyki.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_ethnicity_in_
    the_United_States

    Murzynow - ok 13-14%.

    W Kalifornii jeszcze mniej
    https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Califo
    rnia

    Jesli sie nie mylisz co do aktorow ... ciekawe ... poprawnosc
    polityczna, czy po prostu dobrzy sa.
    Tak jak np w koszykowce.

    A tu taka inna probka statystyczna
    https://mars.nasa.gov/msl/mission/team/women-of-mars
    /
    https://mars.nasa.gov/mars2020/mission/team/

    >wypasione mieszkania tam oni mają. Niejeden Polak mógłby
    >pozazdrościć.

    Z dykty ?

    J.