  • Data: 2008-07-29 07:34:18
    Temat: Re: Zakup samochodu i faktura Vat-marża
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lip, 08:28, jureq wrote:

    > Uzupełniam: nie będzie też kwoty marży. Będzie tylko wartość brutto i
    > stawka VAT: 22%
    > Poza tym coś jeszcze mylisz, bo raz piszesz "cena sprzedaży 200k" a raz
    > "brutto 180k". To jest ta sama kwota (cena sprzedaży=brutto)

    Ok, w moim niewysłowionym i obrzydliwy lenistwie, nie raczyłem
    podejrzeć wzoru powyższej faktury.
    Teraz jej prostota jest dla mnie jasna.

    Zmyliło mnie to, że w postach, które czytałem, ktoś otrzymał fakturę
    tylko na kwotę "marży komisowej"
    a nie rzeczywistej, zapłaconej, wartości samochodu.

    Pozdrawiam i dziękuję

    Marcin