  • Data: 2008-08-01 11:30:15
    Temat: Re: Zakup samochodu i faktura Vat-marża
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq pisze:

    > Uzupełniam: nie będzie też kwoty marży. Będzie tylko wartość brutto i
    > stawka VAT: 22%
    > Poza tym coś jeszcze mylisz, bo raz piszesz "cena sprzedaży 200k" a raz
    > "brutto 180k". To jest ta sama kwota (cena sprzedaży=brutto)

    Wg rozporządzenia ministra finansów z dnia 25 maja 2005r (Dz. U. Nr 95,
    poz. 797, 798), rozdz. 4, par. 9 pkt 6 na fakturze musi być "cena towaru
    lub usługi bez kwoty podatku (cena jednostkowa netto)". Co oczywiście
    stoi w sprzeczności z tym, że paragony się wystawia inaczej a fakturę do
    paragonu należy również wystawić w przypadku gdy klienta sobie zażyczy i
    wtedy inaczej może wyjść wartość dokumentu, ale... to inna bajka.