  • Data: 2006-03-26 10:03:30
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: Mariusz Gromada <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic napisał(a):

    > Na pewno nie opłacił całości.

    > Musiałby być skończonym idiotą by się dać zrobić w coś takiego. Spółdzielnia
    > może praktycznie zażądać dowolnej kwoty dopłaty. Niestety, bardzo często
    > umowy ze spółdzielniami sa skrajnie niekorzystne dla kupującego, a przez
    > wystawianie niskich cen początkowych ludzie łąpią sie na ten lep, a dopiero
    > przy końcowym rozliczeniu (a czasem jest parę dopłat, a inwestycja ciągnie
    > sie latami) jest płacz, bo koszt wzrósł czasem o kilkadziesiąt procent.

    Otrzymałem zapewnienie, że taka klauzula na cesji się znajdzie.
    Sprzedawca i tak nieźle zarabia na tych udziałach sprzedając mi je z
    zyskiem. Dodatkowo chcę zaproponować plan spłaty kwoty na jego konto.
    Tzn ostatnią ratę wpłacałbym sprzedającemu dopiero przy odbiorze
    mieszkania (na wypadek ostatecznego rozliczenia) - mam nadzieję, że na
    to się zgodzi. Bez tego pod cesją może mi się podpisać mając w planach
    wyjazd za granicę powiedzmy...

    Pozdrawiam,
    Mariusz