eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    <uusc81$sp8$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uusekg$u3r$6$nadir@news.chmurka.net>
    <uutgol$v50$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uutu3l$7u9$1$nadir@news.chmurka.net> <uuuj0g$2t20p$1@dont-email.me>
    <uuum3a$s0b$2$nadir@news.chmurka.net> <uuv4jf$316gl$2@dont-email.me>
    <uv1bqd$5j3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <equw24x48kdk$.q2l4o2o6nsve.dlg@40tude.net>
    <uv3fik$te3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <17ajoyw6rjpwa$.dsoj5upop4zw$.dlg@40tude.net>
    <uv3muc$4fm$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <Li9VN.478692$7uxe.289809@fx09.ams1>
    <v03ahg$enm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 21 Apr 2024 23:16:49 GMT

    On 2024-04-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    o-nie-bedzie-ani-gejow-ani-lesbijek

    > Nic niespodziewanego. Rewolucje od zawsze pożerały swoje dzieci - po tym
    > jak pożarły wrogów. BTW - u nas też coraz częściej się mówi o tym, że w
    > zasadzie gejom i lesbijkom średnio po drodze jest z aktywistami. Jedni
    > chcą normalnie żyć, drudzy chcą walczyć bo na tym polega ich życie.

    Mam wrażenie, że problem nie z tymi co chcą walczyć, bo tylko tacy coś
    zmienia, a na tym, że jest tam pewnie grupy, które bynajmniej nie
    walczą o prawa osób niebinarnych.

    > BTW - trochę podobny efekt jak z LGBT w netfixach i parytetami żeby móc
    > dostać oskara. Sformulowanie "rzygać tęczą" nabrało nowego znaczenia:P

    Pomyślałem, że chyba się lepiej w sumie dzieje niż dziać się by mogło,
    bo to, że głowne nurty polityczne zaczynają rozróżniać gejów i lezbijki
    od tych terroryzujących trans, daje nadzieje, że to wszystko nie obróci się
    przeciwko gejom i lezbijkom. Tych jest chyba jednak najwięcej. Obróci
    w sensie wtórnej antagonizazji większości przeciwko nim.

    --
    Marcin