eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu › Re: Zakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu
  • Data: 2005-02-09 22:12:30
    Temat: Re: Zakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NOoo, na przykład

    Wiem, ze to przyklad, ale akurat to mi sie skojarzylo z pierwszym
    postem: "po czym otwarł stacje trafo i wyłączył prąd."

    Druga nieciekawa mozliwosc, to pomylka w przewodach i
    podlaczenie fazy zamiast zera. Wtedy na odbiorniku zamiast 230V
    byloby 400V ... tylko, ze poszkodowanych byloby o wiele wiecej.

    Tak wiec jednak wskazuje na przepiecie z powodu wylaczenia
    transformatora. Niestety mozliwe jest, ze ten nieszczesny UPS
    dodatkowo wzmocnił ten efekt, co w rezultacie spowodowalo pad
    kompa.

    --
    Krzysiek, Krakow