  • Data: 2013-11-24 14:44:43
    Temat: Re: Zakaz bycia pijanym w sądzie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:
    > Jaki przepis zabrania bycia pod wpływem alkoholu na terenie sądu i
    > podczas rozprawy?
    >
    > http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,15005960,Se
    dzia_nie_cackal_sie_z_pijanym_swiadkiem__tydzien.htm
    l#TRLokOlszTxt

    > "41-letni Marek K. miał być świadkiem w jednej ze spraw.
    > Przeprowadzone przez policjantów badanie alkomatem potwierdziło
    > przypuszczenia sędziego - relacjonuje Daniel Bruski z biura prasowego
    > warmińsko-mazurskiej policji. - Mężczyzna był nietrzeźwy. W
    > organizmie miał ponad 2 promile alkoholu.
    >
    > W związku z naruszeniem powagi sądu wobec świadka została zastosowana
    > kara porządkowa 7 dni pozbawienia wolności."
    >
    > Jakoś mnie ta powaga sądu nie przekonuje. Jak się nie ogolę i przyjdę
    > w dresie to też naruszę powagę sądu?

    naprawdę uważasz że bełkoczący, zataczajacy sie i zionący świadek nie obraża
    powagi sądu?

    czy sądzisz że zeznania takiej osoby mają jaki kolwiek sens?

    Skoro sąd sie zdecydował na zalecenie badania alkometrem to musiało być
    widać w jakim staie jest ten ososbnik gołym okiem.