  • Data: 2004-10-07 07:42:05
    Temat: Re: ZUS - odpowiedzial na pismo po 4 miesiacach - moze tak?
    Od: "Andrzej m." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pablio" <p...@p...wp.pl> wrote in message
    news:ck1ecs$3nm$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Andrzej m." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > po
    >
    > nie maksymalny termin na załatwienie sprawy to w zusie 2 miesiące
    > możesz złożyć skargę ale co uzyskasz
    > możesz zawalczyć żeby ci nie naliczyli odsetek za okres opóźnienia

    > odpowiedz):
    >
    > w życiu stary.....
    > chyba że był to tryb odwoławczy

    > go
    > >

    > w sprawie skargi zadzwoń do jednstki nadrzędnej do Oddziału ZUS
    >
    > jeżeli była to sprawa egzekucyjna (dostałeś upomnienie z wezwaniem do
> [...]

    Dzieki za odpowiedz, bede eskalowal :). W tym calym zamieszaniu najbardziej
    denerwujace jest to, ze w tej sprawie bylem juz kiedys wzywany
    (telefonicznie) - wtedy przyznano mi racje - oczywiscie musialem przedstawic
    wydrukowane przepisy z stron ZUS'u, bo kochane panie urzedniczki same nie
    przeczytaly ich uprzednio. Teraz po 8 miesiacach dostale pismo ktore tak
    naprawde dotyczy tego samego problemu, tym razem jednak ZUS powoluje sie na
    ustawe. Wczoraj wydrukowalem sobie ustawe i upewnilem sie ze te pacany nie
    maja racij, szlag mnie trafil, bo tym razem pismo dostalem od jakiegos wice
    dyrektora jakiegos tam dzialu. Bede walczyl :-).

    Pozostalo jeszcze jedno pytanie, czy musze stosowac sie do zalecen ZUS'u
    pomimo zlozenia odwolania od decyzji?

    Pozdrawiam
    Andrzej