  • Data: 2007-05-16 13:33:48
    Temat: Re: Wyrok sądowy - zwrot pieniędzy
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marchefkowy napisał(a):

    > I tak ciesz sie,ze ustalono sprawce. U mnie mimo,ze podalem policji
    > dokladne namiary, numery, korespondencje, naglowki maili,
    > potwierdzenie przelewu i pare innych to umorzyli sprawe z powodu "nie
    > wykrycia sprawcy"

    jak u mnie zrobili tak samo, to zamiast psioczyć napisałem zażalenie na
    postanowienie o umorzeniu tłumacząc jak się po numerze IP identyfikuje
    osobę i do kogo się zwrócić z jakim pytaniem, tudzież wskazałem kilka
    innych metod na ustalenie sprawcy.

    Jak wiesz coś więcej od nich, to im pomóż, a nie mów: "powinni byli
    wiedzieć, jak się za to zabrać"